Hokey Oyun Denemem

Şimdiye kadar birçok masaüstü, tarayıcı eklentisi ve android uygulaması yazmıştım. Google Playdaki oyunları görüp içimi oyun yazma hevesi kapladı. En son lise yıllarımda masaüstü oyunu olarak futbol manejerliği oyununu yapmaya çalıştığımı hatırladıkça bu hevesim dahada arttı. Fakat oyunda bir çok matematiksel işlem ve hesap gerektiği için çok başarılı olamadım sayılır. Oyunun birçok eksiği mevcut fakat yinede ilk denememe göre fena da değil diyebilirim.
Oyunda android sdk'sı ve Libgdx kütüphanesi kullandım. Libgdx gerçekten çok gelişmiş bir kütüphane. Fakat öğrenmesi biraz zor ve karmaşık. Birazda tasarım işi bir yetenek isteyen bir iş olduğundan şimdilik oyun geliştirme projelerimi askıya aldım.
Yukarıda da bahsettiğim gibi Libgdx ile oyun yazmak biraz karmaşık olduğundan oyun yazmaya başlayacak arkadaşların elinde bir örnek olması açısından oyunun kodlarını da yayınlıyorum.

Android Market: Tıkla
Kaynak Kod: Tıkla

Bu blogdaki popüler yayınlar

MOBİL UYGULAMA GİZLİLİK BİLDİRİMİ

Salak Kuşlar - Clumsy Bird

Uçan Balon Oyunu - Air Balloon Game :)